Monday, 6 March 2017

Citate dintr-o carte (10)

 
De cealalta parte a miezului noptii, în original "The Other Side of Midnight" scrisa de Sidney Sheldon 1973. Se pare ca a fost si un film facut dupa ceasta carte, care desigur are acelasi titlu, realizat în 1977, dar eu nu l-am vazut. La vazut cineva?
De cealalta parte a miezului noptii, este ora la care pendula trece de la iubire la razbunare si de la pasiune, la teroare! Într-o pânză de pasiuni și răzbunări, patru vieți se întrepătrund pentru totdeauna.

Noelle Page este o tânără franţuzoaică, rodul iubirii extra conjugale a lui Jacques Page cu o frumoasă femeie din Marsilia. După moartea mamei ei, tatăl vrea să se îmbogăţească de pe urma "micuţei lui prinţese "şi aproape o vinde unui proprietar de casă de mode, Auguste Lanchon.. Cu putin inainte de izbucnirea celui de-al Doilea Razboi Mondial, frumoasa Noelle pleaca din Marsilia la Paris. Dezamagita in dragoste, intr-o lume condusa de barbati, ea ajunge sa isi foloseasca puterea de seductie cu unicul scop de a se razbuna pe singurul barbat pe care l-a iubit cu adevarat, Larry Douglas, tanarul aviator american care a abandonat-o. Dar ce se va intampla cand reuseste in final sa ajunga din nou fata in fata cu el – va avea oare forta sa invinga dragostea si pasiunea pe care le-a simtit odinioara?
Insa Noelle a devenit amanta magnatului grec Constantin Demiris, unul dintre cei mai puternici si mai bogati oameni din lume, un om care nu uita si nu iarta nici cea mai mica ofensa care i-a fost adusa vreodata. Corupt pana in maduva oaselor, Demiris considera ca are dreptul sa imparta dreptatea in felul propriu – iar Noelle risca sa fie distrusa cu totul.

Singura victima nevinovata este tanara si inocenta Catherine Alexander, sotia lui Larry Douglas. O femeie nevinovată devine deodată pionul nedumerit și îngrozit într-un joc al răzbunării și trădării. Ea este prinsă în păienjenișul pasiunilor a patru vieți, în timp ce soțul său aleargă după o vedetă sexy, iar Constantin Demetris, legendarul magnat grec, trage toate sforile din umbră.

Cum se va termina aceasta carte? Va las pe voi sa descoperiti! Mie mi-a placut foarte mult! :))
 
✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿

"Tot ce-şi dorea era să audă sunetul vocii lui, indiferent ce zicea el. Ştia că, pentru ea, nu va mai exista niciodată altcineva, în afară de acel bărbat. Şi mai ştia că acel bărbat nu va putea aparţine niciodată unei singure femei şi că probabil nu avea să-l mai vadă nicicând, că ea nu reprezenta pentru el decât o altă cucerire."

 
"Atentie, n-o face pe desteapta. Barbatii prefera fetele cu glande mamare excesive, maximum de muschi alunecosi si extrem de putin creier"
 
"Ştii că sunt îndrăgostit de tine.
– Şi eu te iubesc, zise Catherine cu căldură.
„Semantică", gândi ea. Diferenţa dintre „te iubesc" şi „sunt îndrăgostit de tine" era un abis peste care nu exista nici o punte."

"Întinse mâna şi o cuprinse pe a ei. Catherine îl trase spre ea şi se sărutară, iar buzele lui erau blânde, tandre şi grijulii în timp ce ale ei erau nerăbdătoare şi sălbatice din cauza dorului înăbuşit care se acumulase în ea în acele luni lungi şi solitare."
 
✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿♥✿

Serialul "Citate favorite", născut în urma unui articol publicat de mine și a discuțiilor purtate cu Zinnaida. Daca vrei sa participi tabelul de înscriere îl vei gasi pe blogul Zinei. Serialul are sloganul "Click&Comment Monday" !

ઇઉ Ell@

26 comments:

  1. Este excelent să faci postarea duminică seara, am apreciat acest lucru și data trecută. Voiam neapărat să spun asta, deși nu știu dacă eu am suficientă voință ca s-o fac, la rîndul meu. Citatele alese îndeamnă la lectură. Merci,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ciatele mele îndeamna la lectura!
      Multumesc pentru vizita!
      Va doresc o saptamana excelenta! :)

      Delete
  2. Pe mine ma intereseaza povestea biletului de tren.....😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti dai seama ce veche e povestea? Asa ceva! :))

      Delete
  3. o, da! daca mai era nevoie de inca o dvada a preferintelor barbatilor, iat-o! :))
    alert ritm cred ca are acest roman, mi se pare promitator, mi-am notat titlul!
    imi place semnul tau de carte :)

    pup, Ella, buna dimineata! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie una mi-a placut carea, este o nuvela foarte captivanta si care are si continuare ....

      Buna dimineata sunshine!:))
      pupici si o saptamana excelenta!♥

      Delete
  4. Eu am văzut filmul, pe o casetă video destul de bătrâioară. Nu pot face comparații fiindcă nu am citit cartea. Îmi amintesc că filmul mi-a plăcut pe moment, dar nu mi-a rămas cine știe ce în memorie.
    Într-adevăr, ce diferență dureroasă este între ”te iubesc” și ”sunt îndrăgostit de tine”...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu gasesc filmul! Poate pentru ca este destul de vechi!
      Saptamana excelenta Zina! :)

      Delete
  5. Bună draga mea!
    Excelentă alegere,nu am citit cartea dar autorul îmi este cunoscut pentru că am și eu câteva cărți scrise de el(din ce îmi amintessc și cred că nu mă înșel”Furia îngerilor” este una dinte ele”).
    Îți doresc o săptămână frumoasă și plină de bucurii!
    Pupici,te îmbrățișez cu mare drag și mulțumiri
    de vizită și gândurile frumoase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, "Furia îngerilor" este scrisa tot de el ...
      pupici si îmbratisari Elenusi draga! Saptamana cu spor!

      Delete
  6. Diferența dintre ”te iubesc” și ”sunt îndrăgostit de tine„ e un abis (...). Așa este! E o mare diferență, pe cât de repede și ușor trece ”îndrăgostirea”, pe atât poate fi de statornică iubirea adevărată.
    Îți mulțumesc și aici, dragă Ella, pentru frumoasa ta urare! Te pup, o săptămână minunată! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In iubire nu ar trebui sa existe diferente... sau sa nu fie folosit termenul "iubire"! :)
      Inca o data LA MULTI ANI! ♥
      pupici! Tu se pare ca ai început saptamana frumos! :))

      Delete
  7. Diferenta dintre "te iubesc" si "sunt indragostit"... abisul peste care nu exista punte. :) Eh! :)

    Am citit romanul prin anii 1990; stiu ca mi-a placut desi nu-mi amintesc prea mult... Am cartea in biblioteca, poate o sa recitesc. :)

    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana frumoasa! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, Diana! :))
      Este o lectura usoara si captivanta aceasta carte! Stiai ca are si o urmare?! :))

      Saptamana frumoasa draga mea! pupici!

      Delete
  8. Mi-a placut prezentarea acestei carti necunoscute mie! :D
    Cred ca e tare important sa-ti placa sunetul vocii unui om!
    Daca sunetul ma deranjeaza nici nu mai ascult ce spune; mi se mai intampla la TV! :D
    Multumesc, draga Ella! O saptamana excelenta sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori te poti indragosdti doar de o voce ... :)))
      Iti doresc numai bine Suzana draga! <3

      Delete
  9. Pe termen scurt da, barbatii prefera fete cu fizic frumos si creier ioc, insa rareori se insoara cu ele. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ma uit in presa romana ... :)))))

      Delete
  10. Ella, si tu citesti in tren?! :) Biletul e o amintire draga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si în autobus nu numai în tren ... Da, acel bilet se vrea ca amintire ...arata ca nou! :))

      Delete
  11. curioasă, am căutat pe youtube trailerul filmului ca să îmi dau seama dacă l-am vizionat sau nu... nu, nu am văzut filmul (vai, cât zbucium sufletesc!!!) şi nici romanul !
    interesante fragmente alese din carte, mai ales ultimul (în cuvinte puţine a descris acele sentimente...) - mi-a plăcut atât de mult !
    felicitări pentru postare !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Filmul este vechi ... Dar carte banuiesc ca o poti cumpara inca! Multumesc de apreciere!

      Delete
  12. De cartea asta nu stia, ma bucur ca ai scris despre ea. M-ai facut curioasa si cum imi gasesc putin timp, o sa o caut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are si o urmare cartea asta ... saptamana viitoare va spun! :))

      Delete
  13. nici eu nu am vazut filmul dar o sa-l caut, stam in casa cu virusi iar :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut filmul aseara si ma dezamagit, este mult mai frumoasa cartea!
      Muciosi lui bunica ... :))) Va doresc însanatosire grabnica!

      Delete