Sunday, 26 March 2017

Clubul Condeielor Parfumate (2)

 
.... Parfumul Dansului!
 
Era frumoasa. Pasea lin de parca plutea. Buclele negre ca abanosul îi picau pe umeri lejer si saltau vesele la fiecare pas. Purta tocuri si pasii ii sunau diferit, melodios. Ochii îi erau straluciri verzi de stele iar zambetul, o raza de soare primavaratic. Avea nasul în vant si un aer copilaros, dar era atat de feminin . Ii placea sa o mangaie vantul, si soarele si zambetele. Trec dincolo de cuvinte si punctuatie si-mi conturez in minte tabloul trupului fraged si vocea de dincolo de ea. O simteam cambrata in toti porii ei. O licoare vie ce isi prelinge, cu un tremurat usor, picurii aurii in dorinta vie de a dansa. Deloc surprinzator, sclipirile din ochi iau forma stelelor tarzii în diminetile cand roua isi canta tanguirea pe umarul ce o sa-i sprijine chipul. E un dans. Un dans al picioarelor fine conturate in pantofii pasionali. E un dans viu al pasilor ce compun sunete pe carari parfumate si prafuite de multa vreme. Un vernisaj al culorilor de vara ce are conturul fortei de a dansa razand, de a construi pasi si a cauta ritmuri. E pasiunea de a strapunge furtuna cu seninatatea miscarii ce nu realizeaza ca tocul pantofului rosu mangaie podeaua, ca o penita care scrie notele pe portativ. Este povestea fiintei ce alege sa danseze, sa cante si sa aseze in palme rezonanta sunetului tangoului, fara sa striveasca intr-un gest ridicol inima partenerului de dans…. Sunt pasii tangoului pasional ce nu rapun vrerea de a dori si a caror inlantuire este neconditionata. Dar astea au fost o data ...

Am ramas sa dansez doar eu în conversii mei rosii... Am uitat sa ne privim in ochi. Am uitat sa ...
Am uitat de fata cu bucle de abanos ce ne-a încantat seara în ritm de tango. Am uitat daca aveam un parfum care îmi placea ...

Trec pe linga ferestrele luminate în galben ale unei cafenele. Risete si muzica de tango. Surpriza! O zaresc din nou cu buclele ei de abanos si ochi de smarald. Ma opresc. Zece oameni intr-un birt oarecare, intr-un orasel oarecare asculta tango, fac pasi de tango... ce pantofi....rosii! Perfecti!   Ea începe sa danseze, acel dans al picioarelor fine conturate in pantofii pasionali.

Dar acum în acel tango mi-am amintit parfumul, spumant seducator si feminin! Ii simt notele citrice de bergamota, grefa, madarina si un aer usor de para zemoasa. Daca respir mai adinc simt inima parfumului, bujori de mai, flori de portocala, lacramioare, neroli si urmeaza nota joasa! Miscarea brusca a pantofilor pasionali lasa în urma vanile, musc si caramel ... Iar ea danseaza în continuare voluptoasa, învaluita în mister de "Dance" si tango!



Dansul este expresie. Dans este mișcare. Ritm, libertate. Dansul este o limbă care nu are nevoie de cuvinte. Este o formă de comunicare, un mod de culturi ce unesc, o cale spre găsirea de sine cât și spre găsirea altora. "Dance" the new fragrance by Shakira!
Dansul este bogat în ritm si senzualitate pentru a trezi toate simturile. Esti gata să dansezi?

 
 Poveste scrisa pentru "Clubul Condeielor Parfumate", club initiat de Mirela Pete, avand ca tematica de aceasta data "Parfumul dansului"

 

26 comments:

  1. Nu stiu de ce am simtit ca pasionala dansatoare cu bucle negre si pantofi rosii, esti tu🙂
    Dar chiar daca nu, prezenta frumoasei cu pantofi rosii face simtit ritmul fierbinre al tangoului, dansul care nu doar simbolizeaza pasiunea ci chiar o creaza...
    Parfumata si pasionala atmosfera ai creat 🙂
    Si, atata timp cat sunt rosii, pantofii de dans sunt perfecti 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut o data o pereche de pantofi rosii, pe care de cate ori îi încaltam, ma simteam extrem de speciala! Atrageau priviri ... 😅 Multumesc de apreciere draga mea, sa ai o duminica încantator de parfumata! pupici!💙

      Delete
  2. Dansul, dar mai ales tango-ul, e asociat deseori cu pantofii roșii, acel roșu adânc, aproape vișiniu, ușor catifelat! Parcă-s făcuți anume pentru dans, ca și fetele cu bucle negre și mers unduios. Pasional dans, tango-ul, frumos și un pic trist, ca primii oameni care l-au dansat cu pasiune în suburbiile din Buenos-Aires. Ajungând elegant și luxos, deoarece i s-a descoperit farmecul și frumusețea în saloanele elegante. Cred că e cel mai popular și iubit dans, nelipsit de la nicio serată, petrecere! Îmi place parfumul ales de tine, este foarte senzual, precum dansul cu pantofi roșii! :)
    Să ai o duminică frumoasă, dragă Ella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-as fi dorit sa stiu sa dansez tango ...
      Pantofii rosii au fost o data favoritii mei! Chiar fara sa dansezi tango, te fac foarte senzuala ... sau mi se pare mie? 😅
      Sa-ti fie duminica minunata, Mirela draga!

      Delete
  3. ce frumos ai scris !!!
    mi-am adus aminte (fără să vreau!) şi de filmul ''Parfum de femeie''...
    am alunecat, încet-încet, în visare...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere!
      Pacinino a fost unul din actorii mei preferati. Spun a fost pentru ca gusturile se schimba! 😅

      Visare placuta!

      Delete
  4. M-a luat pe neașteptate povestirea ta, purtându-mă în pași de dans spre misterele ascunse în parfumuri, spre poveștile ce se pot naște între ele și dansuri. Duminică senină și caldă să ai, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, misterioasa este lumea parfumurilor! Poate fi asociata cu dansul, visarea sau trairea ntensa!😅
      Si duminica ta sa fie perfecta, Dana!

      Delete
  5. Babe, you are a fire!
    Cat romantism si sensibilitate!
    Si câta forța ai!
    Tu chiar esti un tango!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow! Thank you, baby!
      I love to, dance, dance dance ...

      Delete
  6. Mi-am propus să iau lecții de tango și am tot amânat, ba din cauza licenței, ba din cauza vreunui job,dar, cu toate acestea, dansez în ploaie, singură și fredonez, simțindu-mă așa cum ați descris tulburător deasupra timpului, tremurând de bucurie. Fie că admirăm dansul la cei care l-au făcut sacru, fie că ne legănăm noi ,,aiurea" ce voioșie teribilă să putem dansa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oare de ce punem mereu pe loc prioritar ceea ce de fapt nu ne place asa de mult, lucrurile obligatorii, iar ceea ce ne dorim si avem placere în a face, de exemplu dansul ... le amanam! Macar e bine ca poti dansa în ploaie! :)

      Delete
  7. Ce multa pasiune este in acest text-tango. Parca iti vine sa te ridici si sa incepi dansezi!
    Nu stiu parfumul Shakirei, dar videoclipurile ei au muzica si interpretarile fascinante.
    Multumesc de moment, draga Ella!
    Sa-ti fie ziua frumoasa ca si noua saptamana! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place tare mult Shakira, danseaza foarte frumos.
      Cel mai mult iubesc "vechea" Shakira, ma refer la stilul ei de muzica de la început ...
      Dupa amiaza placuta si o saptamana fantastic de frumoasa, Suzana! :)

      Delete
  8. Frumos, felicitari! Mi-a placut sa citesc randurile scrise de tine.

    O duminica frumoasa si cat mai lunga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru apreciere!
      Seara faina si saptamana usoara îti doresc! :)

      Delete
  9. Bună draga mea!
    Ai scris așa de frumos.... am avut impresia că citesc dintr-o carte și s-a terminat prea repede și am recitit din nou și nu mă săturam,mulțumesc!
    O seară frumoasă și o săptămână cu multe bucurii îți doresc!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elenusi draga tu esti mereu foarte darnica în complimente! Multumesc! O seara minunata draga mea si o saptamana frumoasa!
      Pupici si îmbratisari cu drag!<3

      Delete
  10. Parfumat tango! Am incercat sa invat... dar nu s-a prins de mine; stiu cativa pasi dar sunt ca un băţ cand e vorba de tango! :)) Altfel... imi place sa dansez. Din pacate, se pare ca celor care sunt aproape de varsta mea nu se mai gandesc la dans si petrecerile, in general, sunt dintre cele "statice", care nu mi-au placut si nu cred ca-mi vor placea vreodata.
    Povestea ta mi-a amintit anii tineretii! Mi-a amintit si de unele cupluri varstnice care, deseori, dadeau tonul la dans in anumite localuri - si mi-am dorit sa fiu ca acei oameni cand voi avea varsta lor. Pana acum, dorinta imi e implinita. :)
    Seara minunata sa iti fie, Ella draga! Imbratisari si pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu sunt foarte talentata în dansurile latino ... Trebuie sa fi plina de energie ptr asa ceva! Prefer un blues lent si ametitor! 😅
      Ne dam silinta sa nu fim batrani ursuzi si cu tabieturi rare! 😅😅😅
      Pupici draga mea. sa ai o seara frumoasa si o saptamana minunata! Cu drag!

      Delete
  11. Întotdeauna mi-a plăcut tango-ul, dar încă nu știu să-l dansez. Până atunci, dansez orice dans care nu cere reguli... :-D Frumoasă poveste... Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca te simti bine atunci cand dansezi, nu mai are importanta stilul? :)
      Multumesc de apreciere!

      Delete
  12. ce frumos ai scris, vad imaginile cu ochii mintii, te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere!
      pup si eu! :)

      Delete
  13. Mie imi place ideea de a dansa in Conversi, de ce nu? Dansul nu discrimineaza :) Tango-ul este un dans pasional, ramas tablou doar vizionand cum altii il traiesc, iti inchipui cum ai arata tu facand la fel, simtindu-l. Mi-ar fi placut sa iau cursuri de dans latino, chiar si dansuri de societate, poate nu m-as mai fi simtit stinghera pe la petreceri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry! Acum am vazut comentariul tau!
      Sunt foarte comozi la dans ...Conversi ... si nici nu au limita de varsta! :))
      Pentru o petrecere cu prietenii nu trebuie sa iei lectii de dans ... fi tu însuti si traieste muzica! :)

      Delete