Sunday, 9 July 2017

Vacanta de vara


Si uite ca încet si sigur a sosit vremea vacantelor! Olanda serbeaza vacanta de vara în jur de 6 saptamani! Incepand de la Parlament si Camera Deputatilor (8Iulie-4septembrie, de! ei sunt mai cu mot!) si pana la cei care lucreaza în constructii, totul intra în slow motion pana aproximativ la sfarsitul lui august. Copii au vacanta 6 saptamani, iar clasa muncitoare în jur de 3-4 saptamani depinde de unde lucrezi si cat de darnic este seful! :)) Nici nu am intrat bine în vacanta de vara ca deja pe ziar suntem avertizati: "Pastrati 3 zile de libere pentru vacanta de Craciun!" Huh? Vacanta de Craciun? Da... foarte important! Daca va uitati in graficul de mai jos veti întelege cum va puteti "aranja" o vacanta de 11 zile cu doar 3 zile pastrate din vacanta de vara (ma refer la zilele de 27, 28 si 29 dec.), pentru ca voi sunteti liberi si pe 2 ianuarie! Ce ziceti, e o idee?!!


Dar sa revin la vacanta blogului meu!!! Nu stiu exact cat am sa lipsesc, dar o pauza ... este mereu bine venita! Oricum, am de gand sa las laptopul cat mai mult închis si sa ma bucur de soare, de caldura sau de ploaie si vant si sa nu pierd niciun minut din aceasta vacanta! Va doresc sa aveti o vara superba cu zile senine si frumoase si sa adunati cat mai multe amintiri frumoase pentru suflet si pentru ... blog, desigur!
 



ઇઉ Ell@ xoxo

24 comments:

  1. Bună draga mea!
    Vă doresc un sejur plăcut cu mult soare,fără ploi și vânt și multe bucurii!
    Mi-a plăcut clipul!
    Duminică cât mai frumoasă îți doresc,draga mea!
    Pupici cu mare drag,îmbrățișări mii și mulțumiri de vizită!
    Îmi vei lipsi...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos!
      Pupici si îmbratisari si ... pe curand! :)

      Delete
  2. Vacanta placuta, Ella! Te asteptam cu drag!

    ReplyDelete
  3. O vacanta de care sa va bucurati din plin!
    Plina de descoperiri dupa sufletul tau cald si bun!
    Pupici,Ella draga! Sa buna reauzire vesela! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Suzana!
      Pupici draga mea si pe curand! :) 🎉🎉🌸

      Delete
  4. Vacanță plăcută! Revino plină de energie și inspirație!Cu drag,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci beaucoup! A bientôt! 💋

      Delete
  5. Nu-i frumos să zic dar vă invidiez. Atâta vacanţă n-am mai avut din Facultate :D
    Zile pline de bucurii, draga mea! Să ne aduci poveşti frumoase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Potecuta!
      Sa ai o vara minunata! Imbratisari! :)

      Delete
  6. Vacanţă plăcută, dargă Ella! Să te întorci odihnită, veselă şi cu tolba plină de poveşti. Acuşica plec şi eu câteva zile în concediu. Să-ţi fie vara luminoasă, plină de bucurii! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Dana!
      Sa va fie concediul bucurie, sa va relaxati si sa va fie numai bie!
      Pe curand! :)

      Delete
  7. Heeei, nu mai pot accesa celelalte articole ale tale. Asta înseamnă vacanţă pe blog? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, le-am pitit de ochii curiosilor! Hahahaha...
      Am simtit nevoia sa ma protejez cumva, te sfatuiesc sa faci si tu asta! :)

      Delete
  8. Sa ai o vacanta cum ti-o doresti!Sunt convinsa ca este planificata in amanunt si va fi totul la superlativ.Te astept cu drag si sa ne spui si noua cum a fost!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga mea!
      Am sa mai intru sa vad seria ta de fotografii din Delta!
      Vara frumoasa! :)

      Delete
  9. Vacanta de vara... ce cuvinte minunate! Sa ai o super vacanta si sa ne povestesti tot tot tot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adica tu nu ai asa ceva? Noi nu avem cuvantul 'concediu', m-am si dezobisnuit sa-l spun, aici toata lumea are vacanta! Ceea ce îti doresc si tie... Vara frumoasa si sper sa revin pana la nunta ta! Pupici!

      Delete
  10. Vacanta perfecta, Ella !!!

    ReplyDelete
  11. aşa e: a venit deja vara deci trebuia luată în consideraţie şi vacanţa !!!
    ce să zic: cu drag, îţi doresc o vacanţă minunată de vară ! pupic !

    ReplyDelete
  12. Hi Ella. I wish you happy summer, calm and "despacito" Hugs!

    ReplyDelete
  13. Să ai o vacanță minunată, dragă Ella! Să te bucuri de tot ce îți dorești și să revii sănătoasă și voioasă!

    ReplyDelete
  14. Te astept sa revii cu vesti frumoase si povesti la fel. Eu, pentru ca scriu prostioare, le ascund pe blog si fug pe poteci de munte, excursii de o zi, de doua, si uite...chiar de o saptamana, singura fara Mihai. Fara el nu are farmec, dar liber nu are decat in septembrie. Asta e. Vara frumoasa. Am intrat sa te salut. Pupici.

    ReplyDelete
  15. Dragă Ella, îți doresc o vacanță minunată, frumoasă ca sufletul tău! Să te odihnești, să fii veselă și, mai ales, să te distrezi! Poate ne vei povesti și nouă câte ceva din momentele petrecute în această vacanță de vară, care uite, sună ca în copilărie! Te îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete