Saturday, 9 September 2017

O zi la mare

Asa cum m-am plans si în postarile trecute, vara nu prea a fost vara pe aici pe la mine. Daca iunie a început cu temperaturi ridicate si noi am crezut ca 'ne vom topi de caldura' situatia sa schimbat din a doua jumatate a lunii iulie si asa a ramas ... Dar, cum sa treaca vara si sa nu ne înmuiem macar varfurile de la 'toes' în apa marii? Nu se poate ... Asa ca înr-o zi mai senina, chiar daca nu era calduroasa, adica asa la 22 de grade, ne-am luat tricicleta si am plecat la mare!


Ce diferenta! Intr-o zi torida de vara si mai ales ca noi am plecaseram tarziu de acasa, trebuia sa fie parcarea plina, Ca sa parcam tricicleta. pe o asa zi cred ca trebuia sa iesim în afara localitatii Kijkduin, în apropiere de Den Haag (Haga) ptr ca acolo am fost. Dar acum erau locuri de parcare destule, asa ca am reusit foarte repede sa parcam si ne-am îndreptat încet spre mare.


Pe bulevardul care duce la faleza marii sunt blocuri si spre surprinderea mea am vazut un afis: Cautam vecini noi! Erau apartamente de închiriat! Chiar mi-ar place sa stau acolo, aproape de mare, dar numai pe perioada verii, ptr ca iarna cred ca este foarte multa umezeala si fffrrriiiggggg!!!!
 
Nici bicicletele nu lipseau erau chiar foarte prezente, ca sa zic asa. Mai tarziu am înteles de ce...

Primul lucru care l-am vazut au fost desigur, pescarusii. Cei care sunt pe aici pe la mine sunt de o talie mai mica fata de cei de la mare. Ne-am oprit sa mancam o portie de 'fish & chips' ca de ... asa e la mare si ce sa vezi? Ne-am 'batut' cu pescarusii pe portia de mancare! Erau cu adrevarat dependenti de cartofii prajiti!


Dunele de nisip sunt frumoase, dar nu sa le bati încaltat cu pantofi. La fel si plaja! Nisipul fin era umed de atata ploaie, pe plaje mai erau ceva persoane care erau dezbracate, dar cred ca numai de fandoseala ptr ca era racoare afara.

Imi place grozav de mult sa stau sa ascult cum se sparg valurile si anul acesta placerea a fost si mai mare ptr ca sufla oarecum si vantul ... o combinatie care îti da fiori! Fotografiata dintr-un unghi, marea devenise argintie si din alt unghi, începuse sa se întunece sa devina gri. Cata magie avem pe frumoasa noastra planeta si uneori nu suntem în stare sa o apreciem!


 
 
Cand ne-am întors înapoi la masina în chioscul de pe promenada era o formatie care canta si era plin de ... batranei, asa ca noi care cantau si dansau si se distrau! De aceea erau asa multe biciclete .... :))

Daca mi-am bagat varfurile de la 'toes' în apa marii?!! Nu, spre regretul meu, doar degetele de la mana! :) Dar am respirat aerul sarat al marii ! Yuhu! Freedom!!!


 

18 comments:

  1. Cred ca de-mi zice cineva "Hai maine la mare" pe loc accept! :) Asa pofta de valuri albastre si argintate mi-ai facut! Dor de vantul care parca sufla altfel la mare, dor de mirosul marii, de camere de hotel, de nisip... Pfuuu! Si ce-mi mai place aceasta atmosfera pe care o vad in fotografii (si descrisa de tine), cand nu e lume multa si nu e foarte cald, cand vantul agita marea si nisipul e umed.
    Pe un bloc vecin isi fac veacul cativa pescarusi - cand îi aud am sentimentul ca sunt la mare! Si cand vantul agita frunzele copacilor parca se aud valurile marii!
    Gata, ca am ametit! :)
    Iti doresc sa ai un weekend minunat, Ella draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am uitat sa scriu ca nu se auzeau manele la marginea marii ... auzeai doar valurile! Ideal, as zice! NU? :))
      Te-ai trezit din reverie? Hahahaha...
      Pupici, weekend placut! <3

      Delete
  2. Ce frumooos! Ai scris foarte fain. Mi se părea că sînt și eu pe acolo...Ce să mai zic de fotografii?! Minunate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere, Marta draga! Iti doresc un
      weekend placut!
      p.s. astept reteta de la placinta cu prune! :))

      Delete
  3. Replies
    1. Ai dreptate ... este perfecta! :)

      Delete
  4. M-am teleportat... chiar acum, cand beau cafeaua! :D
    Poza argintie a marii este exceptionala. Cred ca o singura data am vazut-o asa, printr-un februarie al nu stiu carui an! Nu se faceau alergari pe plaja? Nu te-a tentat? Cand nisipul e ud nu te afunzi prea tare. Dar ca pescarusilor sa le placa cartofii prajiti n-am mai auzit. Cred ca au devenit mutanti sau sunt unii deghizati!
    Un weekend plin de activitati placute si veseleeeeee!
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu aveam "echipamentul" de a alerga pe plaje si nici nu eram singura... :)))
      Pescarusii de aici sunt dependent ... doar am scris acolo in postare! Mai usor sa ciugulesti cartofi decat sa pescuiesti! Hahahaha...
      Si weekendul tau sa fie minunat, Suzana draga! Pupici! <3

      Delete
  5. Mi-am luat porţia de relaxare cu postarea ta! Superbă plimbare, mulţumesc, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si eu de apreciere!
      Weekend placut, Potecuta draga! :)

      Delete
  6. Aș sta să ascult valurile mării la nesfârșit. Într-un an când am fost la mare (aici la marea noastră) aproape în fiecare dimineață am mers pe plajă de la 5.30-6, tocmai ca să ne bucurăm de liniște, de sunetl mării și de răsărit.
    Pozele tale mi-au trezit nostalgii! :)
    Weekend fain!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie îmi este dor de Marea Neagra, dar marea aceea pe care eu am lasat-o în urma acum ... multi ani! Ce bine ar fi sa ma pot întoarce în timp!
      Se pare ca nostalgia ta, e molipsitoare! :))
      Seara placuta si duminica cu bucurii îti doresc!

      Delete
  7. Bună draga mea!
    Frumoasă descriere,superbe fotografii,poate anul viitor vei avea mai mult noroc și timpul va fii de partea ta!
    Îți doresc o duminică frumoasă și o săptămână plină de bucurii,draga Ella!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sper si eu ... :))
      Pupici Elenusi! Duminica placuta! <3

      Delete
  8. Tot ai tras o fugă la mare, că nu te-a răbdat inima. Imaginile în care marea pare să se unească cu norii căpătând chiar aceleaşi nuanţe sunt superbe. dacă ar fi ceva mai aproape şi eu aş trage o fugă, din când în când, dar aşa... Chestia cu pescăruşi mâncători de cartofi prăjiţi e tare haioasă. Duminică frumoasă să ai, Ella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii cand este frumos sa mergi la mare? Iarna, dupa zile întregi de stat în casa ... Si daca este si furtuna este si mai bine! Simti cum îti împrastie vantul toate gandurile! Te usureaza! :))
      Duminica placuta, Dana draga! Pupici <3

      Delete
  9. Minunate fotografii! Si apropo de mers iarna la mare, ca tot am vazut recomandarea ta, sa stii ca si eu confirm. Este minunat iarna la mare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e? Toate supararile si toate gandurile... parva le ia vantul! :)

      Delete