Thursday, 19 October 2017

Mos Craciun cel secretos !!! - Update!

 
Precis o sa spuneti ... "asta a înebunit!" ... si poate ca aveti dreptate! 😅
 

Acum sa va explic! Noi,  astea care ne tot scriem una alteia pe blog si ne mai si trimitem cate-un email cateodata si ne bucuram sincer cand îl primim, ne consideram prietene, nu?! Chiar daca acest lucru se întampla doar virtual! De aceea am asezat fotografia de mai sus! Pe o prietena te poti sprijini sau îti poti împartasii bucuria. Ma inspirit enorm aceasta artista!  Asa ca sa nascut idea pe care vreau sa o prezint acum!

Se apropie Craciunul si pentru ca pe net "cluburile de fete" sunt deja în pregatiri pentru "mosul secretos", am zis sa va întreb pe voi daca vreti sa organizam si noi, un micut "Mos Craciun cel secretos" ... nu-i zic pe engleza pentru ca deja au facut o organizatie din treaba asta si nu am chef sa pun link ...

Regula ar fi simpla!
Cine vrea sa participe, lasa un comentariu aici.
01. La început propune-ti o suma pe care o puteti cheltui pentru acest proiect. 5€ este mult?
02. Cadoul poate fi facut hand made, sau cumparat sau ... imaginatia voastra este mare! :)) Surpriza este totul! :)
03. Lista va ramane deschisa pana pe data de 30 noiembrie.

04. Dupa aceea voi scrie numele fiecaruia pe un biletel si-l voi pune "în urna" urmand sa fac perechi in acele biletele!
05. Voi scrie lista pe blog urmand ca voi sa va sontactati pe mail pentru adrese.
06. Ideal ar fi ca toata lumea sa aibe cadoul în casa pana pe data de 15 decembrie, pentru ca dupa aceea încep pregatirile de sarbatori si iuresul este mare!
Mai exista un inconvenient! Cea care va fi "norocoasa" sa ma aleaga pe mine, sau pe Mia (Grecia) va plati un pic mai mult posta, dar si asta se poate aranja! Totul este discutabil!

 

 
Astept idei si desigur astept multe înscrieri ... dati sfoara în tara si pune-ti pe laterala blogului vostru imaginea de mai sus cu link! O puteti "împrastia" pe facebook sau pe instagram sau ... cum vreti voi! Desigur poate ca va fi un succes aceasta propunere sau un esec total si daca nu se vor înscrie mai mult de 10 persoane .. aici se va încheia aceasta postare! :))
Intrebati-ma ce nu ati înteles din postarea mea si subliniez ca sa fie clar din start! Nu îmi trimiteti mie bani sau cadouri !. Persoanei cu care veti fi împerecheata va primi de la voi cadoul în valoare de 5€ !
Eu zic doar un lucru " Cu cat mai multe suflete, cu atat bucuria mai mare" ! Va multumesc!

Update!
 
 
Am promos ca fac un update la "Mos Craciun cel secretos"!
  • A ramas stabilt ca valoarea cadoului sa fie de 5€.
  • Nu trebuie neaparat sa fie un cadou handmade poate fi si ceva cumparat.
  • Pana pe data de 30 noiembrie va puteti înscrie.
  • Mi-as dori ca persoanele care participa, sa puna acel logo la ele pe site în sidebar cu link la acest aricol. Asta doar pentru reclama.
Aceasta ar fi procedura pentru joc: 
Imi trimite-ti mie un email cu numele vostru complet si adresa. Ca subiect scrieti " secretul lui Mos Craciun"
  • Pe data de 1 decembrie o little fairy va extrage numerele si eu voi forma perechile.
  • Voi trimite un mail la fiecare,  cu adresa persoanei la vare va trebui sa trimiteti pachetul, dar nu va voi spune de la cine primiti voi pachetul. De aceea este Mos Craciun ... secretos!  O sa puteti sa descoperiti mai tarziu din postarile fiecaruia, cine va fost pereche! Nu uitati sa faceti fotografii la pachet! Ok?
  • Daca cineva nu primeste pachetul, eu stiu cine i-a fost perechea si voi contacta persoana repectiva. Sper sa nu se ajunga la astfel de situatii, desi stiu cum functioneaza posta romana.
  • Mi-as dori foarte mult ca pana pe data de 15 decembrie toata lumea sa aibe cadoul în casa!
  • Pentru înscriere trimite-ti mail la homewithmrst59[at]gmail.com
  • Va asigur ca adresele voastre sunt pe maini bune si nu le voi da la nimeni, desigur doar la persoana care va trebui sa va trimita cadoul.
  • Pentru nelamuriri puteti sa-mi scrieti sau sa ma întrebati în comentarii.


  •  
    *♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*

     

    48 comments:

    1. Ideea e super faina si vreau sa particip dar... La tine pe blog scriu si fete pe care nu le cunosc - nu stiu ce le place si... nu le-am citit blogurile = imi sunt total necunoscute. :( Ce facem daca ne vom gasi "in pereche" doua necunoscute? :) (pentru ca, la randul lor, ele habar nu au cine sunt).
      O sa iau imaginea (sper sa-mi reuseasca plasarea link-ului) si vedem ce urmeaza. :) Cu succes sa fie!
      Pupici, cu drag! <3

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ups! :) Cum "iau" poza s-o plasez pe blog? E protejata la copiere. :)

        Delete
      2. Diana draga, tocmai asta este efectul surpriza! Pentru 5€ nimeni nu cred ca se asteapta sa primeasca cercei cu diamante! "Necunoscutul" este perfect! Let's de game begin!😅

        Delete
      3. Da, mi-am dat seama aseara tarziu de chestia asta, trebuie sa o rezolv cumva. Ma voi consulta cu "admin-ul" meu! 😅

        Delete
      4. ok, atunci. :)
        Sa trimiti poza pe mail ar fi complicat? Intreb, pentru ca sunt paralela cu astfel de lucruri - mai ales daca e complicat sa atasez link-postare la poza. :)
        Pupici! <3

        Delete
      5. Nu este complicat! Iti scriu acum... 😅
        Asa prin mail am trimis logo si lui Mia ... din Grecia! Wow! Devine international jocul, sper sa nu fie nicio problema!
        Pupici! <3

        Delete
      6. Am reusit, am pus imaginea pe bara laterala a blogului. :)
        Pentru mine nu-i problema internationala. :)
        Am citi si ideea Suzanei pentru preluarea imaginii. Nu mi-a dat prin minte, deh, era prea simplu! :)) dar am rezolvat-o. :)
        Seara frumoasa! Pupici! <3

        Delete
      7. Am vazut! Multumesc!
        Seara placuta draga mea! Pupici! <3

        Delete
    2. What a great idea, Ella! I would love to participate. So, I am in! Kisses, my friend.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Wow! You are welcome! 😅
        The details follow!
        Thank you! Hugs & kisses!

        Delete
      2. I put your logo in my sidebar, Ella. I am excited that I will participate!!!! Kisses, my friend.

        Delete
      3. Thank you very much!
        Happy weekend! Hugs!

        Delete
    3. O la la! Imi place ideea si desi anul acesta mi-a fost potrivnic pentru lucru, I'm in! 😅
      Pupici si o zi de la excelent in sus! 😅😅😅

      ReplyDelete
      Replies
      1. OK! Merci! Ma stradui sa rezolv problema cu logo!
        Revin cu detalii ... Pupici, o zi excelenta! <3

        Delete
      2. Rezolvarile plutesc in aer... Un print screen si apoi un crop amarat rezolva mereu nerezolvatele.................
        Pupici!

        Delete
      3. Suzana, revin maine cu un update la postare pentru ca m-am informat si eu mai mult despre acest joc pe blog. Oké.?

        Pupici, si ziua ta sa fie frumoasa! <3

        Delete
    4. Replies
      1. Multumesc, Laura!
        Maine citesti mai multe detalii despre regula jocului! :)

        Delete
    5. Eu mă bag, normal, cu ceva handmade :) Apai dacă nu voi nimeri gusturile persoanei in cauza... ata ete :))

      ReplyDelete
      Replies
      1. Multumesc! 😅
        Desigur ca este o idee foarte faina! Asa cum am scris si la Diana în comm. nu cred ca cineva asteapta sa primeasca "cercei cu diamante"! 😅

        Delete
    6. Bună draga mea!
      Îmi place ideea(și acum am micuțul dar,cred că îți amintești)dar cu părere de rău,
      nu mă pricep(nu bani sunt motivul)și totodată nu cunosc persoanele!
      Sper că nu te superi pe mine,scumpa mea!
      Îți doresc un weekend minunat și plin de bucurii!
      Pupicei,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Nu te înteleg ... ce nu te pricepi? Lasa, nu are importanta!
        Weekend placut!

        Delete
    7. Replies
      1. Ok! Merci! Astept mail de la tine! :)

        Delete
    8. tot timpul ai idei minunate !
      îmi place tot ce ai scris aici ! frumos grupul de fete - minunată lucrare !!!
      cadoul este binevenit în spiritul Crăciunului !
      cu sufletul voi fi împreună cu voi - încă oscilez dacă pot participa sau nu (trebuie să mă interesez cum funcţionează poşta la mine în comună, cu străinătatea; la oraş merg doar o dată pe lună) !
      pupic şi mult succes !!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Multumesc! :)
        Te poti înscrie pana la sfarsitul lui noiembrie, deci ai timp destul ca sa iei o decizie!
        Sa ai o duminica placuta, Marinel! Pupici!

        Delete
      2. mă bucur că am reuşit să postez şi eu logo-ul !!!
        indiferent cum va fi cu poşta pe la mine - o să întârzii sau nu cu pacheţelul ! - particip şi eu aşa cum voi putea !
        importantă este participarea !
        mă simt deja ca un copil !!!
        pupic !

        Delete
      3. Te îmbratisez! ♥

        Astept sa-mi scrii pe mail, ok?
        Esti un copil ca si mine!😅 Hugs!

        seara faina! pupici!

        Delete
      4. Ura! Am vazut deja emailul!

        Delete
    9. După ce am lipsit o perioadă de pe bloguri, iată că am dat peste această surpriză. E faină tare! Îmi plac astfel de propuneri, îmi place să fac surprize şi să fiu surprinsă. Cred că mă voi înscrie şi eu. Când voi avea ideea unui articol, că au zburat toate, voi adera şi eu la jocul acesta, cred. O zii minunată să ai, Ella! :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Multumesc!
        Abia astept sa te înscrii!!! Ai destul timp la dispozitie sa te gandesti!
        Pana la sfarsitul lui noiembrie mai este ... :)
        Duminica placuta, draga mea!

        Delete
    10. I love the surprise! I want to participate! I will wait to understand better. I have difficulties with the English language and the translator is not very effective.
      Good sunday! Hugs

      ReplyDelete
      Replies
      1. The rules are easy!
        You write me and email with your address and name.
        After that I'll send you the sidebar logo. The logo must have a link to this blog.
        On November 30, the list will close.
        After the list is closed, I will make pairs. You will only know the address where you must send the package! The surprise must not be more expensive than 5 euros.
        Keep it simple! I want to prove that we Christians can keep our holidays in peace and harmony!
        Hugs!

        Delete
    11. My friend Ella, I cannot copy any more the content of your page and paste it to the google translator, so it is difficult for me to understand your updates. Can you please fix it? I did not have this problem some days ago. I do not know what happened, but now I have to type to the google translator the phrases that I want to understand. Kisses, my friend and have a great week.

      ReplyDelete
      Replies
      1. My blog was always copy protected! I do not understand what your problem is?!
        You can translate the blog if you press the "translate" button at the top of the page
        You know already the rules, for you are not news. If you read my previous comment, you will understand everything. Hugs!

        Delete
    12. Si eu incerc sa viiiin :D. Am "abordat" deja steguletul imagine pe blog. Hihi. Imbratisari cu drag! Si multumesc mult pentru invitatie.
      rux

      ReplyDelete
      Replies
      1. Multumesc! Ti-am confirmat înscrierea prin mail! <3

        Delete
    13. io...io...io :)
      DA!
      astept instructiuni!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Am trimis instructiunile!
        Multumesc ca te-ai înscris în joc! <3

        Delete
    14. ai primit mail? ca am gresit prima data, am mancat un t :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Am primit totul, Coco draga! Este ok!
        Sper ca tu sa fi primit emailul meu?!

        Delete